joi, 1 martie 2012

MĂRŢIŞOR VIRTUAL



Pandantiv strălucitor,
Prins în piept de muritor
Cu un şnur legat uşor,
Se numeşte mărţişor.

Poate fi aur curat,
Poate e-n argint lucrat,
Poate e vreun ciob suflat,
Poate chiar ceva pluşat.

Şnurul e-mpletit uşor,
Alb şi roşu din fuior
Şi legat încetişor,
Pe pieptul de purtător.

Alb şi roşu împletit,
Trup şi suflet contopit,
Rostesc tare, fericit,
Primăvara a venit!

Ştiu că nu e creştinesc,
Ştiu că e ceva lumesc,
Ştiu însă că e firesc,
Să îl dăruiesc.

Eu, nu pot veni în zbor,
Să ofer un mărţişor,
O minune, un odor,
Tuturor femeilor.

Dar ofer gânduri frumoase,
Adunate de prin case,
Prinse-n şnururi de mătase,
Pentru inimi luminoase.

Prinde, dar, la pieptul tău,
Azi, şi mărţişorul meu.
E lucrat din curcubeu,
E creat de Dumnezeu.

41 de comentarii:

  1. Multumim si va dorim o primavara cu bucurie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere Adriana! Scriu din suflet şi din minte pentru prieteni.

      Ștergere
  2. Multumim parinte e un dar minunat...si-apoi eu va doresc o primavara cu PACE si BUCURIE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce surpriza frumoasa, multumim frumos!

      (nu stiu de ce, dar nu pot trimite comentarii decat ca raspuns la un alt comentariu)

      Ștergere
    2. Vă mulţumesc şi eu, Corina şi Alina. Să vă dea Dumnezeu primăvară în suflete şi în familii.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Cu plăcere Monica. Sper să fi avut loc alături de celelate mărţişoare primite.

      Ștergere
  4. Deosebit!
    Multumim frumos!

    Sa aveti o primavara frumoasa cu bucurii si voie buna!

    Manuela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc şi eu Manuela. Bucurii şi împliniri sufleteşti să fie şi la casa ta.

      Ștergere
  5. Sarutmana Parinte Victor .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate cele bune cu sănătate şi împliniri duhovniceşti Loredana.

      Ștergere
  6. Cel mai frumos martisor!Sarutmana Parinte.

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamne ajuta ,mai cu intarziere MULTUMESC si eu pentru martisor ,dintre cele primite este de departe cel mai frumos
    O primavara cu multa caldura si bucurii parinte ,le meritati din plin ,C.A

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! O primăvară binecuvântată şi caldă să ai.

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În nici un caz. De fapt ai văzut, că am sprijinit şi eu cu ceva cuvinte demersul tău.

      Ștergere
  9. Uau, Padre! Ce frumooos! Merci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uau ce comentariu exuberant. Mulţumesc şi eu pentru apreciere şi pentru gândul bun.

      Ștergere
  10. Multumim parinte frumos pentru martisorul din anul acesta.
    Comentariul de mai sus mi-a placut si mie! :))
    O primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulţumesc frumos şi eu Corina pentru gândul bun. Tu ştiai acest mărţişor, că eşti printre primii mei prieteni virtuali, printre cei mai consecvenţi cititori.
    Primăvară minunată să fie li la voi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Padre ce martisor frumos.Cu siguranta mi-a inseninat ziua,ca de altfel toate cuvintele tale,pe care le simt aproape de sufletul meu.Sa ai o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru aprecieri, Veronica! O seară binecuvântată cu lumină şi linişte să fie la casa ta!

      Ștergere
  13. Sarutmana Parinte!

    Va multumesc si eu ca si celelalte cititoare, pentru martisor!
    O Duminica frumoasa si un lasat de sec indestulator, va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O seară binecuvântată şi îmbelşugată să fie şi la voi, Andreea! Postul să vă fie de folos la zidirea sufletului.

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Timeea! Salutări şi vouă, în frumosul Sibiu. >:D<

      Ștergere
  15. Minunat martisor Padre! O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Asta e martzisorul adevarat,nu se mai ofera asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  17. zi frumoasă la casa ta, părinte Victor!
    îmbrățișări Marei și Lilianei :)

    Doamne ajută!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumim Parinte.Un martisor virtual...ElenaP

    RăspundețiȘtergere
  19. Minunat mărțișor! Îți mulțumesc Padre!

    RăspundețiȘtergere
  20. Padre, cum sa spun sa nu sune a cliseu...ma bucur ca am primit un martisor frumos, autentic, si cu forma si continut! Multumim frumos, toate cele bune si o primavara rodnica si in familie si in gradina! Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura, ştiu că stai la bloc şi că nu prea ai activitate, copiii tăi fiind foarte liniştiţi şi ordonaţi :P, aşa că te-aş invita la grădină, la sapă. :))))
      O primăvară minunată şi binecuvântată să fie şi-n casa voastră!

      Ștergere