duminică, 15 martie 2009

AM PROGRAMARE LA DUMNEZEU

Suna ciudat nu? Cine a mai auzit de programare la Dumnezeu. Asta e consecinta timpurilor traite in aceste zile.Toata lumea pe fuga.
Si intreb pe cineva...,,ce faci?", pai zice ,,plec pe la oras, maine sunt la targ, poimaine sunt la banca ,raspoimaine am programare la dentist apoi am examen, apoi ........."apoi tot asa. Si ma mananca limba si zic ,,da mai poti asa continuu, in ritmul asta?". Raspunsul vine prompt ,,m-a tinut Dumnezeu pana acu". ,,Aaaaa, zic eu, deci se vede ca ai programare si la Dumnezeu". Si cu capu-n jos raspunde ,,ma mir ca ma mai tine pe pamant Dumnezeu, nu am mai fost la biserica demult, mananc si ma culc fara rugaciune, fara sa ma inchin, fara sa multumesc pentru ce mi-a dat" .Apoi ridica capul si-mi zise,,duminica imi fac programare la Dumnezeu, duminica vin la biserica, abia astept, abia acu imi dau seama ca am albit dintii la dentist, dar gura mea e inchisa, abia acu imi dau seama ca trebuie sa ma programez si pentru suflet, sa-l curat si pe el".
Si in timp ce pleca zice ,,noroc ca la Dumnezeu nu e sala de asteptare, ca timpul asta .......e prea scurt".
Corect, zic si eu in sinea mea, EL e doctorul sufletelor si al trupurilor noastre, e Doctorul desavarsit si nu are sala de asteptare. Tu te-ai hotarat? ai timp sa te duci duminica la biserica? Sa te rogi cu prietenii la un loc, cu copii, cu sfintii, sa-ti ceri iertare si sa-i multumesti Lui Dumnezeu pentru ce ti-a dat?
Daca nu ai timp, fa-ti macar o programare.AMIN.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu